| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Wojas Początkujący
|
Wysłany: 12 Sie 2009 21:03 Temat postu: Zostałem potrącony na przejściu dla pieszych |
|
|
Zostałem potrącony na przejściu dla pieszych. Sprawca uciekł z miejsca wypadku. Miałem stłuczenie czaszki, usunięto krwiaka mózgu, złamana kość strzałkowa prawej nogi , ogólne potłuczenia, rok po wypadku dostałem ataku padaczki pourazowej. Z tego powodu obecnie jestem na rencie, lekarz nie wyraził zgody na powrót do pracy (pracowałem jako kierowca) _________________ Wojas... |
|
| Powrót do góry |
|
 |
piotr11 Zaawansowany
|
Wysłany: 13 Sie 2009 17:59 Temat postu: |
|
|
Jeżeli sprawca uciekł z miejsca wypadku i nie ustalono jego tożsamości i samochodu, którym jechała odszkodowanie należy się z Funduszu Gwarancyjnego - zadośćuczynienie, renta wyrównawcza, zwrot kosztów leczenia. _________________ Pozdrawiam. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Wojas Początkujący
|
Wysłany: 13 Sie 2009 21:20 Temat postu: |
|
|
A za utracone dochody, bo kierowcą nie będę z dobrze zarabiałem?
I co teraz najlepiej zrobić, minął już ponad rok i czy nie jest za późno? _________________ Wojas... |
|
| Powrót do góry |
|
 |
piotr11 Zaawansowany
|
Wysłany: 16 Sie 2009 15:47 Temat postu: |
|
|
Witam Wojas.
Jeśli chodzi o czas jaki masz na stranie się o odszkodowanie , to zależy od tego jaki statut od strony prawnej ma sprawa.
Czy wyrok przeciwko sprawcy jest z Kodeksu Wykroczeń ( 3lata wstecz ) czy Kodeksu Karnego ( 20 lat wstecz, uwzględniając nowelizacja, która weszła w życie 10 sierpnia 2007 roku. Czyli po 10 sierpnia 1997 sprawy z K.K. przeciwko sprawcy sprawy nadają się do odszkodowania ).
A jeśli chodzi o koszta, utracone dochody to wszystko, to jeśli mają związek przyczynowo-skutkowy ze zdarzeniem drogowym to jak najbardziej. Tylko trzeba mieć na to dowody czyli dokumenty potwierdzające straty, bądź wydatki poniesione.
Pozdrawiam. _________________ Pozdrawiam. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Wester13 Początkujący
|