| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Kazimierz Początkujący
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 11:11 Temat postu: Sprzedaż auta... |
|
|
Witam
Noszę się z zamiarem sprzedania auta a niedawno bo 2 tyg temu zapłaciłem 2
ratę za pakiet OC/AC. Co mam zrobić przy sprzedaży ?? Powiedzmy że mam gest
i nie chce zwrotu od ubezpieczalni za te polisę a kupującemu podaruję
ubezpieczenie do końca jej trwania 09.2009. Co będzie jeśli nabywca
spowoduje szkodę ?? Nie znam się na tym zupełnie, może jednak żądać od
nabywcy jakiegoś świstka że zrzeka się ubezpieczenia ??? _________________ Pozdrowienia dla forumowiczów....
 |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Ewa Początkujący
|
Wysłany: 02 Kwi 2009 16:32 Temat postu: |
|
|
Cześć.
Jak masz gest to to chyba pownniście udać się obaj z kupującym do ubezpieczyciela w którym masz ubezpieczony samochód i przepisać to ubezpieczenie na kupującego. _________________ Ewa |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Sylwia Początkujący
|
Wysłany: 21 Kwi 2009 11:44 Temat postu: |
|
|
Eloł
Musisz o tym fakcie powiadomić kupującego, a ten udaje sie do twojego TU i wykonuje sie re-kalkulacje ubezpieczenia, chodzi o to czy kupujący ma tyle samo zniżek itp. Więc nie jeździ na "twoim" ubezpieczeniu tylko na swoim. Poza tym wydaje mi sie że umowa kupna sprzedaży wystarczy aby TU ścigało w przypadku, gdy coś sie stanie kupującego, a nie ciebie - bo jak inaczej wytłumaczyć jeżeli kupujący rozwali spowoduje wypadek, to on będzie odpowiadał, a nie Ty, mimo, że nie zdażył go przerejestrować i ubezpieczyć go na siebie. _________________ Sylwia |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Wester13 Początkujący
|
Wysłany: 30 Wrz 2010 09:46 Temat postu: Spectacular Golf Destinations |
|
|
Spectacular Golf Destinations